Wednesday, October 10, 2012

Darkroom Familia - Los Traficantes Matan Mi Gente (2002) (Cali)



Tracklist:


   01     Joaquin Hermosillo                                         
   02     Las Palabras                                               
   03     Matan Mi Gente                                             
   04     Corrupcion                                                 
   05     Te Mato                                                    
   06     Los Traficantes                                            
   07     Soy Locote                                                 
   08     Mi Jefe                                                    
   09     La Vida Loca                                               
   10     Chiva Negra                                                
   11     Dos Traficantes                                            
   12     Mis Libras                                                 
   13     Mi Camarada                                                
   14     Humberto Y Elvira  

Additional Info:

Label:  Brown Power Records 

Orig Year: 2002

Spanish album from DRF featuring Sir Dyno, Drew, E-Clips, Victor, Mr.Ace and A.L.G.
-enj0y




No comments:

Post a Comment